Kategorijos

Gamintojai

Tiekėjai

Naujienlaiškis

Ašaros ir pykčio priepuoliai Visas vaizdas

Ašaros ir pykčio priepuoliai

9,00 €

Knygą išleido Žmogaus psichologijos studija 2018 metais. Puslapių skaičius: 144. Iš anglų kalbos vertė Dangirutė Giedraitytė.

Autorė Aletha Solter – šveicarų kilmės raidos psichologė, gyvenanti Amerikoje, pietų Kalifornijoje. Ji studijavo Šveicarijoje, Ženevoje, pas dr. Jeaną Piaget (Žaną Piažė), ten įgijo žmogaus biologijos magistrės laipsnį. Vėliau Kalifornijos universitete apsigynė daktaro disertaciją. Šiuo metu A. Solter plačiai žinoma kaip prieraišumo, traumos, nebaudžiamosios disciplinos ekspertė, ji yra įkūrusi Sąmoningos tėvystės institutą (Aware Parenting Institute – www.awareparenting.com), parašiusi penkias knygas, jau išverstas į daugybę užsienio kalbų.

Apie knygą: 

Kasdienybėje dažniausiai esame įpratę kovoti su verksmu – savo pačių, vaikų, artimųjų… Tad ši knyga bus tarsi gaivus oro gurkšnis, primenantis mums, kas kūno psichoterapijoje geriausiai padeda išsijudinti iš sąstingio, išsivalyti besikaupiančias emocines
nuosėdas. Čia žengiamas dar vienas svarbus žingsnis – po mažytį lopinėlį atskleidžiama, kaip būtų galima padėti savo artimajam
išsiverkti. Knygoje paaiškinama, kodėl svarbu neišsigąsti ir nestabdyti emocinės iškrovos per anksti. Ir tai iš tiesų yra fantastiškas
indėlis į žmonių psichinės sveikatos kūrimą ir pagalbą vienas kitam kasdienėse situacijose. Rekomenduočiau visiems, kas kada
nors svarstė, ką daryti, kai šalia manęs verkia brangus žmogus, arba kodėl šalia manęs niekas niekada neverkia. Puiki ir sąmonę
plečianti knyga. 

Dr. Agnė Matulaitė, psichologė - psichoterapeutė, Londono Birkbecko universiteto tyrimų garbės narė

Turinys

Dr. Thomo Gordono įžanga ............................................................... 5

I DALIS. Keletas faktų apie verkimą ir pykimą

Įvadas. Neteisingas supratimas ........................................................ 8
Vaikų streso mažinimo mechanizmai ................................................13
Streso ir verkimo fiziologija ................................................................ 18
Psichologinė verkimo nauda .............................................................. 25
Verkimo pritaikymas vaikų psichoterapijoje ....................................... 31
Tėvų prisiminimai apie verkimą vaikystėje:
kaip verksmas slopinamas ................................................................. 38
Vyrų ir moterų verkimo skirtumai ........................................................ 41
Suaugusiųjų naudojami kontrolės modeliai ........................................42

II DALIS. Kūdikių verkimas (nuo gimimo iki metų)

Kodėl verkiama kūdikystėje ................................................................. 45
Kūdikių streso ištakos .......................................................................... 49
Ką daryti, kai kūdikis verkia ................................................................. 57
Kaip kūdikystėje sumažinti stresą ir poreikį verkti ................................ 62
Kaip slopinamas kūdikių verksmas:
kontrolės modelių ištakos ..................................................................... 66
Kaip padėti kūdikiui išmiegoti visą naktį (ir jo neignoruoti) ....................76

III DALIS. Vaikų (nuo metų iki aštuonerių) verkimas ir pykimas

Vaikų streso ištakos ...............................................................................79
Ką daryti, kai vaikas verkia ...................................................................81
Sulūžusio sausainio fenomenas ............................................................ 82
Ką daryti, kai skauda fiziškai ..................................................................86
Verkimas atsiskyrus ................................................................................ 88
Ką daryti, kai vaikas mušasi .................................................................... 94
Verkimas prieš miegą .............................................................................. 100
Kaip padėti vaikams pasveikti po trauminių įvykių ...................................102

IV DALIS. Praktinis taikymas

Vaiko elgesio interpretavimas .................................................................... 105
Kaip sukurti emocinį saugumą .................................................................... 108
Kaip susitvarkyti su savo jausmais ............................................................. 111
Tėvai dalijasi savo patirtimi ......................................................................... 115
Dažniausiai užduodami klausimai ................................................................ 125
Parama verkiančių vaikų tėvams ................................................................. 138

Išvados .......................................................................................................... 140
Rodyklė ..........................................................................................................141